Slide Tot ce ai nevoie pentru a asigura performanta companiei tale

Sistem de administrare a proprietatii

Va punem la dispozitie un sistem modern de administrare a proprietatii care combina mai multe medii de lucru untr-un singur program cu ajutorul caruia sarcinile de zi cu zi vor putea fi indeplinite de oriunde va aflati, fie de la birou sau de acasa

Avantajele sistemului de administrare a proprietatii

  • Administrarea Rezervarilor

    Sistemul verifica disponibilitatea si starea camerei, afiseaza camerele disponibile pe diferite canale si motorul de rezervare a site-ului web. Aceasta functie monitorizeaza rezervarile duble si permite rezervarile de grup. Apoi programeaza rezervarile si afiseaza informatii despre rezervarile curente si viitoare pe un tablou de bord.

  • Administrarea camerelor

    Una dintre capabilitatile oferite de acest modul este gestionarea încaperilor. Folosind un modul de receptie, managerul de birou poate accesa starea camerei si informatii actualizate despre toate rezervarile, atat curente cat și viitoare. Cu ajutorul acestui modul, starea camerei va fi actualizata rapid. Modulul receptiei alocă camere în mod automat si faciliteaza schimbarea camerei. Acest modul include gestionarea, prelucrarea platilor si emiterea de chitante catre oaspeti. Modulul front-office permite, de asemenea, utilizatorilor sa efectueze audituri pe timp de noapte și în schimburi.

  • Administrarea Canalelor

    Software-ul de gestionare a canalelor este o interfață unică pentru controlul și distribuirea stocurilor pe diferite canale, cum ar fi GDS-uri, OTA-uri, platforme de rezervare directă, etc. , partajarea acestor informații prin canalele de distribuție. Acesta pune la dispoziție inventarul de camere pentru călătorii care doresc să rezerve o cameră sau o proprietate online, listând camere din diferite surse. De asemenea, un modul de gestionare a canalelor facilitează tranzacțiile legate de rezervare.

  • Gestionare a veniturilor

     

    Un PMS în sine este un pas important către îmbunătățirea indicatorilor de gestionare a veniturilor hotelurilor, cum ar fi Ocuparea, RevPAR (Venituri pe cameră disponibilă) și ADR (Rata medie zilnică), ceea ce înseamnă mult în evaluarea succesului financiar al unui hotel. În timp ce integrarea GDS și OTA ajută la maximizarea acestor rate, sistemele de gestionare a veniturilor ajută un manager să înțeleagă cum să ajusteze procesele pentru a obține rezultate mai bune și pentru a controla finanțele. Acest modul ajută la creșterea veniturilor totale ale camerelor folosind prognozele pentru a optimiza ocuparea, decidând dacă să crească sau să scadă prețurile de inventar.

  • Rapoarte și analize

     

    Pentru a monitoriza procesele actuale și a înțelege performanța afacerii, mizați-vă pe analize. Un PMS poate servi ca instrument de business intelligence, colectând date relevante și oferind hotelierilor diverse tipuri de rapoarte automate. În funcție de software, acesta poate genera rapoarte de audit nocturne, rapoarte de cameră și taxe, rapoarte de audit de schimb, rapoarte de plecare / sosire, rapoarte de menaj sau alte rapoarte în curs.

  • CRM și gestionarea datelor clienților

     

    Este esențial pentru hotelieri să colecteze și să organizeze date despre oaspeți pentru a păstra legătura cu clienții actuali și anteriori în timpul și după check-out. Modulul CRM trebuie să se integreze cu recepția și sistemul de rezervare, colectând toate informațiile despre oaspeți din aceste surse. Ajută la stocarea datelor despre oaspeți și oferă o bază de date într-un format accesibil. De asemenea, include informații de contact ale oaspeților înainte și după ședere. Cu toate acestea, dacă un hotel are deja propriul său sistem CRM, PMS ar trebui să se integreze cu acesta.

  • Servicii la punctul de vânzare.

    Dacă există mai multe terminale de la punctul de vânzare într-un hotel, această funcție este indispensabilă pentru gestionarea tranzacțiilor. Automatizează tranzacțiile și păstrează datele financiare într-un singur loc. Cele mai multe hoteluri au un fel de restaurant la fața locului, ca să nu mai vorbim de proprietățile cu săli de sport și spa-uri. Cu un PMS, hotelierii pot include costuri suplimentare sau reduceri la factura finală pentru fiecare client. Costurile suplimentare pot include:

    Spa, săli de sport și activități
    Servicii de alimente și băuturi (restaurante, cafenele, mic dejun)
    Servicii în cameră, articole pentru mini-bar, TV sau Wi-Fi.