Serviciile noastre de marketing au un singur scop. Epuizarea stocului!

Noi luam produsele si serviciile oferite si ne asiguram ca ajung la cat mai multi clienti

Stabilim strategia continutului

  • Obiective

    Obiectivele de marketing sunt obiective masurabile care subliniaza rezultatele finale ale strategiei de marketing. Scopul lor principal este ghidarea eforturilor de marketing catre etape stabilite

     

  • Sincronizare

    Targetarea anumitor perioade ale anului ne permite sa atragem clienti noi intr-un moment in care ei acorda cea mai mare atentie, sporind angajamentul, clientii potentiali si vanzarile

  • Pozitionare

    Pozitionarea produsului este procesul pe care il utilizam pentru a determina metodele de comunicare cele mai eficiente pentru a distribui serviciile si produsele clientilor tinta

Producem Continutul

  • Texte

    Materialul scris este important deoarece raspunde la intrebarile publicului, stabileste credibilitatea si duce la cresterea ratei de conversie

  • Imagini

    Continutul vizual joaca un rol crucial in realizarea obiectivelor de marketing cum ar fi recunoasterea marcii, starnirea interesului, implicarea publicului si generarea de noi clienti

Distribuim Continutul

Distribuirea continutului este o piesa critica a procesului de marketing. Este de asemenea cheia pentru prezentarea continutului in fata audientei, cresterea gradului de constientizare a marcii, atragerea de noi urmaritori, incurajarea audientei sa actioneze si sa devina clienti.

Promovam Continutul

Promovarea platita a produselor si serviciilor este un catalizator pentru amplificarea constientizarii, a vanzarilor si atragerea de clienti noi. Obtineti rezultate imediate iar costurile sunt proportionale rezultatelor.

Analizam Impactul

Un raport scris ofera o analiza obiectiva a campaniei, evidentiaza rezultatele favorabile si identifica domeniile în care sunt adecvate ajustarile strategiei de publicitate

  • Se Impart in categorii

    Analizam fiecare canal in parte si masuram performantele ( de la website la retelele sociale , campanii e-mail, campanii ppc )

  • Stabilim prioritatile

    In functie de rezultatele fiecarui canal de distributie decidem care dintre ele vor fi folosite in campaniile viitoare si la care renuntam